Zaproszenie na konferencję - Zwiększenie poczucia bezpieczeństwa turystów podczas wypoczynku na terenie Polski
Napisane: .
Szanowni Państwo
Członkowie Polskiej Izby Turystyki Zaproszenie na wyjątkową Konferencję Polskiej Izby Turystyki "Zwiększenie poczucia bezpieczeństwa turystów podczas wypoczynku na terenie Polski"
Pragniemy serdecznie zaprosić na wyjątkowe wydarzenie, które zgromadzi liderów branży turystycznej i hotelarskiej konferencję organizowaną przez Polską Izbę Turystyki podczas prestiżowych targów turystycznych ITTF w Warszawie.
Spotkanie odbędzie się 22 listopada w Pałacu Kultury i Nauki, w Sali Mikołajskiej, w godzinach 11:45 - 14:00.
Ta konferencja to unikalna okazja, by dowiedzieć się, jak Polska Izba Turystyki i Ministerstwo Sportu i Turystyki działają na rzecz podniesienia standardów bezpieczeństwa w turystyce, ze szczególnym uwzględnieniem wyjazdów dzieci i młodzieży.
W trakcie dwóch dynamicznych paneli dyskusyjnych najlepsi specjaliści w branży omówią najnowsze wytyczne, regulacje oraz praktyczne rozwiązania, które zwiększą bezpieczeństwo podróży i standardy obsługi gości w polskich hotelach.
Panel 1: Organizacja bezpiecznego wypoczynku dla dzieci i młodzieży Chcesz wiedzieć, jakie są najważniejsze zasady organizowania bezpiecznych wycieczek? Interesuje Cię, jakie obowiązki spoczywają na organizatorach i jak możesz chronić swoich podopiecznych? W pierwszym panelu zgłębimy, co tak naprawdę oznacza impreza turystyczna i kto może pełnić rolę organizatora. Pokażemy, jak skutecznie zweryfikować, czy organizator działa legalnie i jakie są jego obowiązki w przypadku sytuacji kryzysowych od awarii autokaru po odwołane loty. Dowiesz się także, co powinno znaleźć się w umowie między szkołą a biurem podróży, aby zabezpieczyć interesy uczestników wyjazdu. Nasi eksperci pokażą korzyści wynikające z korzystania z usług sprawdzonych organizatorów oraz ostrzegą przed zagrożeniami związanymi z nielegalnymi firmami. Ważnym elementem dyskusji będzie także omówienie założeń ustawy Lex Kamilek z Częstochowy. Prowadzenie panelu: Anna Ptak - Prezes Oddziału Turystyki Dziecięcej i Młodzieżowej Polskiej Izby Turystyki Paneliści: Dr Dominik Borek - Dyrektor Departamentu Turystyki, Ministerstwo Sportu i Turystyki Krzysztof Wilk - Prezes Zarządu Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego Izabela Stelmańska - Zastępca Dyrektora Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Panel 2: Nowe regulacje i wyzwania dla branży hotelarskiej Jesteś właścicielem lub menedżerem obiektu hotelarskiego? Dowiedz się, jak najnowsze regulacje, w tym ustawa Lex Kamilek i wprowadzenie Systemu Ochrony Małoletnich (SOM), wpływają na branżę. Nasi specjaliści wyjaśnią, jakie obowiązki spoczywają na hotelach, od weryfikacji personelu po zatrudnianie osób mających kontakt z dziećmi. Przekonasz się, jaką rolę pełni koordynator ds. SOM i dlaczego warto mieć taką osobę w swoim zespole. Dodatkowo, omówimy praktyczne aspekty wdrażania zasad ochrony małoletnich, od identyfikacji gości po reagowanie w sytuacjach trudnych. Zadbaj o reputację swojego obiektu i zyskaj zaufanie gości, stosując najwyższe standardy bezpieczeństwa.
Prowadzenie panelu: Ireneusz Węgłowski - Prezes IGHP Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego Paneliści: Dr Dominik Borek - Dyrektor Departamentu Turystyki, Ministerstwo Sportu i Turystyki Krzysztof Wilk - Prezes Zarządu Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego Bartłomiej Szmajdziński - Dyrektor HR w Orbis SA / AccorInvest EE Region Agnieszka Matysek - Główny Specjalista, Zespół ds. Pomocy Pokrzywdzonym, Departament Spraw Rodzinnych i Nieletnich, Ministerstwo Sprawiedliwości Agnieszka Maszner-Paprocka - Prezes Zarządu Grand Baltic GM Havet Hotel Resort & Spa w Dźwirzynie Projekt Funkcjonowanie rynku usług turystycznych bezpieczny turysta, bezpieczne dziecko, bezpieczny wypoczynek Priorytety dla najwyższych standardów polskiej branży hotelarskiej i turystycznej został dofinansowany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki zgodnie z umową nr 2024/0031/0097/UDOT/DT/BP/DSJ z dnia 20.06.2024.
Rejestracja: Udział w konferencji jest bezpłatny, jednak liczba miejsc jest ograniczona.
Zarejestruj się już teraz na: registration.ittfwarsaw.pl/professional,
wybierając opcję "Bezpieczny Wypoczynek Dzieci i Młodzieży".
Liczy się kolejność zgłoszeń! Dołącz do nas i odkryj, jak Twoje działania mogą przyczynić się do budowania bezpieczniejszej turystyki. Zainwestuj swój czas w wiedzę, która przyciągnie klientów i zwiększy prestiż Twojego biznesu!
Z poważaniem, Paweł Radoliński Sekretarz Generalny Polska Izba Turystyki
Już w czwartek!!! Ochrona sygnalistów w branży turystycznej - zapraszamy na bezpłatne szkolenie!!!
Napisane: .
Szanowni Państwo, Członkowie Polskiej Izby Turystyki
Zapraszamy na szkolenie: Ochrona sygnalistów w branży turystycznej 7 listopada 2024 o godz. 10:00
Szkolenie bezpłatne (Zoom) przeznaczone dla członków Polskiej Izby Turystyki. Maksymalna liczba uczestników to 100 osób decyduje pierwszeństwo zgłoszeń do dnia 6.11.2024
Ochrona sygnalistów w branży turystycznej Po kilku latach ustawodawczych zawirowań doszło do uchwalenia Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów. Polska, jako ostatni kraj UE, wdrożyła do polskiego porządku prawnego dyrektywę dotyczącą sygnalistów. Przepisy w istotnej części obowiązują od 25 września 2024 r.
Czy i w jakim zakresie dotyczą one branży turystycznej? Na to i wiele innych pytań odpowiedzi zostaną przedstawione w trakcie planowanego szkolenia.
Korzyści:
1. Uzyskanie wiedzy przydatnej na zajmowanym stanowisku
2. Uzyskanie informacji o kluczowych obowiązkach odnoszących się do sygnalistów oraz ich ochrony.
3. Uzyskanie informacji o tym, na jakie pytania każda firma działająca w branży turystycznej wdrażająca ustawę o ochronie sygnalistów powinna odpowiedzieć w toku wdrożenia, a tym samym jakie działania powinna podjąć, aby działać zgodnie z regulacjami. Program: I. Istota regulacji, jej geneza i cel.
II. Omówienie nowych regulacji, w tym:
1) Wyjaśnienie tego, kiedy przedsiębiorca zobowiązany jest do stosowania przepisów o ochronie sygnalisty, w tym wdrożenia wewnętrznego kanału zgłoszeń.
2) Definicja sygnalisty jak odróżnić sygnalistę od donosiciela i dlaczego tylko sygnalista podlega ochronie.
3) Jakie naruszenia mogą być zgłaszane zgodnie z nowymi przepisami i co to oznacza dla pracodawcy? Jakich naruszeń w branży turystycznej można się spodziewać, a jakie naruszenia nie mogą być zgłaszane w ramach omawianych regulacji?
4) Jakie są mechanizmy ochrony sygnalisty i które z nich należy wdrożyć w organizacji?
5) Czy sygnalista, dokonując zgłoszenia, uzyskuje ochronę, gdy sam przyczynił się do naruszenia prawa?
6) O czym w praktyce należy pamiętać uruchamiając wewnętrzny kanał zgłoszeń (jak przyjmować zgłoszenia, kogo wyznaczyć do ich obsługi)?
7) Czy warto przyjmować zgłoszenia anonimowe?
8) Jakie działania podjąć po wpływie zgłoszenia od sygnalisty, a jakich nie należy podejmować?
9) Czym są zgłoszenia zewnętrzne oraz ujawnienie publiczne? 10) W jakich przypadkach można ponieść karę za naruszenie przepisów
. III. Sesja pytań i odpowiedzi.
Prowadzący:
mec. Maciej Bednarek Radca prawny w Kancelarii Adwokackiej Pałucki & Szkutnik w Krakowie, specjalista z zakresu prawa ochrony danych osobowych, prawa pracy, regulacji compliance oraz regulacji branży e-commerce.
Link do rejestracji: https://wkf.ms/3UeLmqq Serdecznie zapraszamy!!! Biuro Wykonawcze
Zaproszenie na Targi HORECA i ENOEXPO 2024
Napisane: .
Dzień dobry, Szanowni Członkowie,
Na prośbę Targów w Krakowie przekazuję zaproszenie do udziału w 31. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA® i 21. Międzynarodowe Targi Wina w Krakowie ENOEXPO®, 06-08.11.2024, EXPO Kraków, ul. Galicyjska 9.
Wstęp na targi jest bezpłatny dla gości branżowych pod warunkiem rejestracji online do 5 listopada na stronach: https://horeca.krakow.pl/ i https://enoexpo.krakow.pl/
Dyrektor biura Polska Izba Turystyki Oddział Małopolski e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel : 668 083 472 www.mit.org.pl
Ochrona sygnalistów w branży turystycznej - zapraszamy na bezpłatne szkolenie!!!
Napisane: .
Szanowni Państwo, Członkowie Polskiej Izby Turystyki
Zapraszamy na szkolenie: Ochrona sygnalistów w branży turystycznej 7 listopada 2024 o godz. 10:00 Szkolenie bezpłatne (Zoom) przeznaczone dla członków Polskiej Izby Turystyki.
Maksymalna liczba uczestników to 100 osób decyduje pierwszeństwo zgłoszeń do dnia 6.11.2024
Ochrona sygnalistów w branży turystycznej Po kilku latach ustawodawczych zawirowań doszło do uchwalenia Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów. Polska, jako ostatni kraj UE, wdrożyła do polskiego porządku prawnego dyrektywę dotyczącą sygnalistów. Przepisy w istotnej części obowiązują od 25 września 2024 r.
Czy i w jakim zakresie dotyczą one branży turystycznej? Na to i wiele innych pytań odpowiedzi zostaną przedstawione w trakcie planowanego szkolenia. Korzyści:
1. Uzyskanie wiedzy przydatnej na zajmowanym stanowisku
2. Uzyskanie informacji o kluczowych obowiązkach odnoszących się do sygnalistów oraz ich ochrony.
3. Uzyskanie informacji o tym, na jakie pytania każda firma działająca w branży turystycznej wdrażająca ustawę o ochronie sygnalistów powinna odpowiedzieć w toku wdrożenia, a tym samym jakie działania powinna podjąć, aby działać zgodnie z regulacjami.
Program: I. Istota regulacji, jej geneza i cel. II.
Omówienie nowych regulacji, w tym:
1) Wyjaśnienie tego, kiedy przedsiębiorca zobowiązany jest do stosowania przepisów o ochronie sygnalisty, w tym wdrożenia wewnętrznego kanału zgłoszeń.
2) Definicja sygnalisty jak odróżnić sygnalistę od donosiciela i dlaczego tylko sygnalista podlega ochronie.
3) Jakie naruszenia mogą być zgłaszane zgodnie z nowymi przepisami i co to oznacza dla pracodawcy? Jakich naruszeń w branży turystycznej można się spodziewać, a jakie naruszenia nie mogą być zgłaszane w ramach omawianych regulacji?
4) Jakie są mechanizmy ochrony sygnalisty i które z nich należy wdrożyć w organizacji?
5) Czy sygnalista, dokonując zgłoszenia, uzyskuje ochronę, gdy sam przyczynił się do naruszenia prawa?
6) O czym w praktyce należy pamiętać uruchamiając wewnętrzny kanał zgłoszeń (jak przyjmować zgłoszenia, kogo wyznaczyć do ich obsługi)?
7) Czy warto przyjmować zgłoszenia anonimowe?
8) Jakie działania podjąć po wpływie zgłoszenia od sygnalisty, a jakich nie należy podejmować?
9) Czym są zgłoszenia zewnętrzne oraz ujawnienie publiczne? 10) W jakich przypadkach można ponieść karę za naruszenie przepisów. III. Sesja pytań i odpowiedzi.
Prowadzący: mec. Maciej Bednarek Radca prawny w Kancelarii Adwokackiej Pałucki & Szkutnik w Krakowie, specjalista z zakresu prawa ochrony danych osobowych, prawa pracy, regulacji compliance oraz regulacji branży e-commerce.
Link do rejestracji: https://wkf.ms/3UeLmqq
Już w listopadzie Turystyczne Targi ITTF w Pałacu Kultury i Nauki!!! Pamiętaj o bezpłatnej rejestracji!!!
Napisane: .
Szanowni Państwo, Członkowie Polskiej Izby Turystyki
Serdecznie zapraszamy członków Polskiej Izby Turystyki na wyjątkowe Targi Turystyczne ITTF, które odbędą się w dniach 21-23 listopada 2024 roku w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
To już kolejna odsłona tego prestiżowego wydarzenia, gdzie warto być zarówno ze względu na towarzystwo, jak i możliwość omówienia przyszłych biznesów.
Tegoroczna edycja oferuje nową, bogatszą formułę z interaktywnymi dyskusjami z ekspertami w organizacji podróży służbowych oraz obecnością przedstawicieli działów zakupów, travel managerów i biur podróży.
Dzień 1: Dzień Klienta Korporacyjnego (21 listopada) Pierwszy dzień targów dedykowany jest tematyce podróży służbowych i współpracy z klientami korporacyjnymi. Eksperci branżowi przedstawią najnowsze trendy oraz nowoczesne narzędzia wspierające zarządzanie wyjazdami biznesowymi. W programie m.in.: Ogólne trendy w podróżach służbowych Inteligentne decyzje zakupowe i wpływ AI na automatyzację i analitykę Jak polityka zrównoważonego rozwoju wpływa na zarządzanie podróżami? Dynamiczne pakietowanie - nowa era personalizacji Wybór agenta podróży przez organizacje budżetowe
Dzień 2: Dzień Touroperatora (22 listopada) Drugi dzień skupi się na kluczowych zmianach regulacyjnych i technologiach wspierających touroperatorów oraz agentów turystycznych. Program obejmuje m.in.: Transformacja Podatkowa: KSeF i kluczowe zmiany dla branży turystycznej Nowoczesne technologie i finanse w służbie touroperatora i agenta turystycznego Czy Biura Podróży Będą Miały Czym Wozić Klientów? Współpraca Touroperatorów i Linii Lotniczych w Czasie Rosnącego Popytu
Dzień 3: Dzień Podróżnika (23 listopada) Zwieńczenie targów to Dzień Podróżnika, podczas którego inspirujące historie i atrakcje czekają na całe rodziny, jak np.: Rodzinne podróże z Supernianią Dorotą Zawadzką Opowieści podróżników Andrzeja i Elżbiety Lisowskich Prezentacja podróżniczych klubów dla dzieci Targi ITTF Warsaw to doskonała okazja do zdobycia cennej wiedzy o zarządzaniu podróżami, współpracy z agentami oraz wykorzystaniu nowych technologii w turystyce, a także idealna przestrzeń do wymiany doświadczeń i inspiracji.
Bezpłatna rejestracja na ITTF Warsaw: https://registration.ittfwarsaw.pl/professional Więcej informacji na stronie https://ittfwarsaw.pl/pl.
Dla członków Izby istnieje również możliwość wyłożenia własnych materiałów promocyjnych na stoisku izbowym, pod warunkiem ich dostarczenia bezpośrednio na miejsce. Czekamy na Państwa, pewni, że Wasza obecność i doświadczenie wzbogacą to wydarzenie, stwarzając inspirującą przestrzeń do rozmów i wymiany wiedzy, które przyczynią się do rozwoju naszej branży.
Z poważaniem, Paweł Radoliński Sekretarz Generalny Polska Izba Turystyki Polska Izba Turystyki
Szanowni Państwo, Członkowie Polskiej Izby Turystyki
W imieniu Redakcji portalu branżowego WaszaTurystyka.pl oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie
zapraszamy na XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się 29 października w Muzeum Historii Polski w Warszawie.
Spotkanie zgromadzi czołowych przedstawicieli branży turystycznej, którzy poruszać będą najbardziej aktualne tematy.
Nie zabraknie również wielu inspirujących rozmów i prezentacji. Zachęcamy do skorzystania z oferty specjalnej dla członków PIT: 400 PLN + VAT W cenie biletu na XV edycję Forum Promocji Turystycznej zawarto: - całodzienny merytoryczny program FPT - przerwy kawowe oraz obiad - udział w After Party Nie przegap okazji i zarejestruj się już dziś!!!
Do zobaczenia 29 października! Biuro Wykonawcze Polskiej Izby Turystyki Polska Izba Turystyki
Międzynarodowe Targi Turystyczne ITTF w Warszawie
Napisane: .
Szanowni Państwo, Członkowie Polskiej Izby Turystyki
Serdecznie zapraszamy!!! Międzynarodowe Targi Turystyczne ITTF - cała branża turystyczna w sercu Warszawy W dniach 21-23 listopada 2024, w Pałacu Kultury i Nauki odbędzie się II edycja Międzynarodowych Targów Turystycznych ITTF Warsaw.
To wyjątkowe wydarzenie organizują Międzynarodowe Targi Poznańskie, lider rynku targowego, we współpracy z Polską Izbą Turystyki, największym i najstarszym samorządem gospodarczym branży turystycznej w Polsce.
Targom towarzyszy hasło: W 3 dni dookoła świata, co doskonale oddaje ideę targów, które prezentują różnorodność i bogactwo turystyki całego globu.
Udział w wydarzeniu zapowiedziały największe biura podróży, wśród nich Itaka, Rainbow, Coral Travel oraz Sun & Fun. Obecność potwierdziły również popularne wśród turystów kraje, między innymi Turcja, Grecja, Bułgaria, Chorwacja, Tunezja, Słowacja, Malezja, Mołdawia, Malta i Kuba.
Z promocją swoich turystycznych walorów pojawią się również polskie regiony, w tym Małopolska, Mazowsze i Lubelszczyzna.
Nie zabraknie również stoisk czołowych przewoźników z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT, konsolidatorem lotów czarterowych Globe Travel Services i linią promową Stena Line na czele.
Pierwsze dwa dni targów (czwartek, piątek) będą skupione na rozmowach branżowych, konferencjach, prezentacjach i szkoleniach. Nowością tegorocznej edycji będzie program do umawiania spotkań biznesowych poprzez aplikację mobilną, co pozwoli uczestnikom na efektywniejsze zarządzanie czasem i nawiązywanie nowych kontaktów. Trzeci dzień (sobota), będzie dniem otwartym dla szerokiej publiczności.
Tego dnia wystąpią znani blogerzy, vlogerzy i podróżnicy, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami i inspiracjami z podróży. Do udziału w targach zapraszamy wszystkie podmioty związane z branżą turystyczną, w szczególności instytucje i organizacje branżowe, ambasady i władze państwowe, samorządy, touroperatorów i agentów turystycznych, linie lotnicze, przewodników, gestorów baz noclegowych, firmy organizujące wyjazdy integracyjne, ośrodki wypoczynkowe, wellness i spa, szkoły turystyczne i hotelarskie, wydawnictwa oraz firmy oferujące nowe technologie w turystyce.
Warto dodać do kalendarza tą imprezę, która stanowi doskonałą okazję do nawiązywania kontaktów, prowadzenia rozmów handlowych oraz promowania turystyki jako sposobu spędzania wolnego czasu.
To idealny czas na odkrycie walorów turystycznych konkretnych miejsc, regionów i krajów, biorących udział w tym wyjątkowym wydarzeniu!
Szczegółowe informacje na stronie: ittfwarsaw.pl
Dlaczego warto wziąć udział? Konferencje i panele:
Poznaj najnowsze trendy, wyzwania i przyszłość branży turystycznej. Spotkania biznesowe: Nawiąż cenne kontakty i partnerstwa biznesowe. Szkolenia i warsztaty:
Rozwijaj swoje umiejętności i zdobywaj wiedzę od ekspertów. Ekspozycja targowa na 2 poziomach: Odkryj różnorodność ofert turystycznych z całego świata. Program dla szerokiej publiczności: Inspirujące prezentacje, warsztaty dla miłośników podróży. Więcej informacji na stronie: ittfwarsaw.pl Dla członków Polskiej Izby Turystyki proponujemy stoiska w strefie PIT.
Oferta znajduje się w załącznikach.
Serdecznie zapraszam do uczestnictwa w tegorocznych targach ITTF.