• slide_mit_1.jpg
  • slide_mit_2.jpg
  • slide_mit_3.jpg
  • slide_mit_4.jpg

Zapraszamy na targi do Stambułu!!!

Szanowni Państwo, Członkowie Polskiej Izby Turystyki

W imieniu Biura Radcy ds. Kultury i Informacji Ambasady Turcji zapraszamy na Targi Turystyczne do Stambułu! Targi Turystyczne w Stambule (ITF), które w tym roku odbędą się po raz drugi w formule zabudowy stoiska pod klucz, otworzą swoje podwoje w dniach 9-10 października 2024 roku w Centrum Rozrywki i Sztuki Yenikapi-Eurasia (Yenikapi-Avrasya Gösteri ve Sanat Merkezi).

Oficjalnym sponsorem wydarzenia, organizowanego przy wsparciu Tureckiej Agencji Promocji i Rozwoju Turystyki (TGA), Ministerstwa Handlu oraz TÜRSAB-u jako partnera strategicznego, są linie lotnicze Turkish Airlines, natomiast głównym sponsorem został Centralny Bank Turcji (Türkiye Iş Bankasi).

W targach weźmie udział 15 000 profesjonalistów z branży turystycznej z Turcji i całego świata.

Wydarzenie jest zamknięte dla publiczności, a uczestnicy będą mieli możliwość nawiązania na swoich stoiskach kontaktów B2B z touroperatorami, agencjami turystycznymi oraz firmami DMC z 35 krajów. Równolegle z targami odbędzie się Forum Turystyczne, podczas którego 60 prelegentów z kraju i zagranicy zaprezentuje przedstawicielom sektora podsumowania dotyczące turystyki oraz omówi nowe trendy i tendencje w ramach 12 głównych zagadnień. Serdecznie zapraszamy do udziału.

Więcej informacji na stronie: https://www.istanbulturizmfuari.com.tr/en

W imieniu Biura Radcy ds. Kultury i Informacji Ambasady Turcji Wiesława Przybylska Biuro Wykonawcze Polskiej Izby Turystyki Polska 

Załączniki:
Pobierz plik (Targi ITF w Stambule 2024.pdf)Targi ITF w Stambule 2024.pdf85 kB2024-08-30

Zaproszenie na wyjazd studyjny na Dolny Śląsk!!!

Szanowni Państwo, Członkowie Polskiej Izby Turystyki

Zapraszam do udziału w wyjeździe studyjnym na Dolny Śląsk w dniach 16-18.09.2024 r. Organizatorzy, Dolnośląska Organizacja Turystyczna i Wrocławska Organizacja Turystyczna, zaplanowali bardzo bogaty program, podczas którego będziemy mieli możliwość zapoznania się na żywo z atrakcjami regionu Dolnośląskiego.

Prezentowane atrakcje będą zróżnicowane, skierowane do organizatorów turystyki przyjazdowej, krajowej, dzieci i młodzieży, MICE. Koszt udziału w wydarzeniu (wraz z noclegami) pokrywa strona zapraszająca.

Proszę o przesyłanie zgłoszeń do dnia 31.08.2024 na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., decyduje kolejność zgłoszeń.

Po przesłaniu zgłoszenia otrzymacie Państwo link do zapisów na wybrany program trzeciego dnia wyjazdu. Przesłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją warunków uczestnictwa:

1. Udzielenie zgody na przekazanie obecnym na wydarzeniu dostawcom usług następujących danych Uczestnika (imię i nazwisko, firma, nr tel., adres e-mail).

2. Udział w Wydarzeniu jest bezpłatny dla wszystkich uczestników potwierdzonych przez Polską Izbę Turystyki.

3. Każdy Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania agendy wyjazdu.

4. Uczestnik decydując się na udział w wydarzeniu, wyraża zgodę na utrwalanie swojego wizerunku przez Organizatora.

5. Uczestnik wyraża zgodę na korzystanie przez Organizatora z wizerunku utrwalonego w związku z realizacją wydarzenia oraz przenosi na Organizatora w zakresie nieograniczonym czasowo i terytorialnie wszelkie prawa do korzystania, rozporządzania wizerunkiem Uczestnika i jego nagraniami (fotograficznymi, audiowizualnymi, dźwiękowymi) zarejestrowanymi w związku z wydarzeniem

. 6. W przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 8 dni do rozpoczęcia wydarzenia Uczestnik zobowiązuje się do pokrycia opłaty organizacyjnej w wysokości 300,00 pln.

Zachęcam do udziału w tym niezwykłym wydarzeniu. Pozdrawiam serdecznie Dariusz Wojtal Prezes Oddziału Mazowieckiego Polska Izba Turystyki

Zaproszenie na Webinar edukacyjny "Ryzyko walutowe i płatności międzynarodowe w branży turystycznej" - 03.09.2024

Dzień dobry, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel wraz z Ebury – partnerem Barometru SOIT 2024, mają przyjemność zaprosić Państwa na edukacyjny webinar „Ryzyko walutowe i płatności międzynarodowe w branży turystycznej.

Data: 03 września 2024 Godzina: 11:30 Weź udział i poznaj sekrety ekspertów: - zalety rozliczeń w walutach lokalnych, - szybki transfer środków za granicę, - korzystne kursy wymiany, - możliwości zabezpieczenia kursu w dłuższych terminach z zachowaniem elastyczności rozliczenia, - dostęp do aktualnej wiedzy o rynku walutowym

Wypełnij krótką ankietę, by otrzymać link rejestracyjny:

https://forms.gle/4PZp74kvRMDM1RHaA

Kilka dni przed wydarzeniem na podany adres e-mail otrzymają Państwo przypomnienie wraz z linkiem do webinaru.

Uprzejma prośba o przekazanie zaproszenia również do zaprzyjaźnionych agencji. Do zobaczenia!

MSZ oraz Ambasada RP w Kual

Szanowni Państwo

,Członkowie Polskiej Izby Turystyki W imieniu Ministerstwa Spraw Zagranicznych oraz Ambasady RP w Kuala Lumpur

serdecznie zapraszamy biura podróży, które pracują z zagranicznymi turystami odwiedzającymi Polskę, na spotkanie promujące nasz kraj.

Gośćmi wydarzenia będą przedstawicielki Malezji, zaproszone do Polski przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych, które podczas study touru zobaczą nasz kraj.

W programie pobytu zaplanowane jest spotkanie z członkami Polskiej Izby Turystyki, którzy zajmują się turystyką przyjazdową.

Zapraszamy tych z Państwa, którzy już obsługują turystów z tego regionu lub mają taki plan.

Wydarzenie odbędzie się dnia 26 sierpnia /w poniedziałek/ w centrum Warszawy, w godzinach przedpołudniowych, przewidywany czas spotkania 1,5 -2 h. Osoby zainteresowane uczestnictwem prosimy o zgłoszenia na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kontakt Wiesława Przybylska tel. 698-400-498

Ilość miejsc jest ograniczona.

Serdecznie zapraszamy w imieniu Ministerstwa Spraw Zagranicznych oraz Ambasady RP w Kuala Lumpur. Wiesława Przybylska Biuro Wykonawcze PIT Polska Izba Turystyki

Rabkoland - zaproszenie na dzień otwarty

Szanowni Państwo,

Chcemy zachęcić Państwa do podjęcia współpracy i wzbogacenia swojej oferty handlowej o Park Rozrywki Rabkoland oraz Centrum Edukacyjno-Przyrodnicze Brama w Gorce. W związku z tym mamy przyjemność zaprosić Państwa na Dzień Otwarty dla Biur Podróży organizowany w obu miejscach. Odbędzie się on już 6 września.

Dzięki spotkaniom będą mieli Państwo okazję lepiej poznać charakter Rabkolandu, jak i Bramy w Gorce, jednocześnie otrzymując pełną ofertę komercyjną i możliwość zobaczenia atrakcji na własne oczy.

Prezentujemy dokładny harmonogram Dnia Otwartego: 10.00 – przywitanie Gości w Rabkolandzie + poczęstunek i bufet kawowy; 10.20 – oprowadzanie Gości po parku rozrywki + przedstawienie charakterystyki obiektu; 11.30 – prezentacja oferty Rabkolandu; 12.00 – obiad dla Gości; 12:30-13:30 - przejazd z Rabkolandu do Bramy w Gorce 13.30 - przywitanie Gości w Bramie w Gorce; 13.45- oprowadzanie Gości po obiekcie z przewodnikiem; 15.15 - prezentacja oferty na sali kinowej; 15.40 - poczęstunek (kawa i ciasto) Prosimy o potwierdzenie przyjazdu do 3 września

W przesłanym formularzu należy podać m.in. imię i nazwisko osoby, która odwiedzi obie atrakcje, nazwę biura podróży oraz numer kontaktowy.

Pragniemy podkreślić, że liczba miejsc jest ograniczona, dlatego gorąco zachęcamy do szybkiego podjęcia decyzji. Z jednego biura podróży zapraszamy 2 osoby.

Jeżeli udział w Dniu Otwartym zgłosi odpowiednio dużo osób, wtedy dla Państwa komfortu zorganizujemy autokar, który zapewni dojazd z Krakowa i Nowego Sącza oraz wygodne przemieszczanie się pomiędzy oboma atrakcjami. Będzie nam niezmiernie miło Państwa gościć i móc zaprezentować Rabkoland, jak i Bramę w Gorce.

Zapraszamy do wypełnienia formularza, dostępnego pod adresem https://forms.office.com/e/quaWGK635Z , ewentualnego kontaktu, a następnie do przyjazdu i odwiedzin obu atrakcji.

Z wyrazami szacunku Zespół Rabkolandu i Bramy w Gorce *** Rabkoland w Rabce-Zdroju to miejsce dla rodzin z dziećmi w wieku od 2 do 10 lat, oferujące zabawę, odpoczynek oraz edukację. Park słynie z 6 stref tematycznych i blisko 50 atrakcji, a także wspaniałej historii, tematyzacji oraz bohaterów na czele z wynalazcą Krucabombą.

Jeżeli chodzi o atrakcje, to warto wspomnieć m.in. o diabelskim młynie, rollercoasterach, placach zabaw, karuzelach czy zjeżdżalniach. Znajdują się one w malowniczym rejonie, wśród zieleni i podhalańskiej natury.

Brama w Gorce w miejscowości Waksmund to przestrzeń do aktywnego spędzania czasu w niezwykłych okolicznościach przyrody. Nauka łączy się tutaj z zabawą, poznawaniem natury i rozwojem dziecka.

Pierwsze skrzypce gra m.in. ścieżka edukacyjna, wieża widokowa czy plac zabaw. Gorczańska strefa relaksu odpowiada za odpoczynek, a tunel podziemny za poszerzanie horyzontów.

Brama w Gorce to idealne miejsce dla rodzin z dziećmi w każdym wieku -- Anna Fudro spec. ds. grup zorganizowanych +48 533 763 800 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. logo Rabkolandu RABKOLAND Park Rozrywki dla Dzieci Rynek, 34-700 Rabka-Zdrój +48 533 763 800 rabkoland.pl Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

MSZ oraz Ambasada RP w Kuala Lumpur zaprasza turystykę przyjazdową na spotkanie

Szanowni Państwo, Członkowie Polskiej Izby Turystyki

W imieniu Ministerstwa Spraw Zagranicznych oraz Ambasady RP w Kuala Lumpur serdecznie zapraszamy biura podróży, które pracują z zagranicznymi turystami odwiedzającymi Polskę, na spotkanie promujące nasz kraj.

Gośćmi wydarzenia będą przedstawicielki Malezji, zaproszone do Polski przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych, które podczas study touru zobaczą nasz kraj.

W programie pobytu zaplanowane jest spotkanie z członkami Polskiej Izby Turystyki, którzy zajmują się turystyką przyjazdową.

Zapraszamy tych z Państwa, którzy już obsługują turystów z tego regionu lub mają taki plan. Wydarzenie odbędzie się dnia 26 sierpnia /w poniedziałek/ w centrum Warszawy, w godzinach przedpołudniowych, przewidywany czas spotkania 1,5 -2 h.

Osoby zainteresowane uczestnictwem prosimy o zgłoszenia na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Kontakt Wiesława Przybylska tel. 698-400-498 Ilość miejsc jest ograniczona.

Serdecznie zapraszamy w imieniu Ministerstwa Spraw Zagranicznych oraz Ambasady RP w Kuala Lumpur.

Wiesława Przybylska Biuro Wykonawcze PIT Polska Izba Turystyki Nadawcą maila jest Polska Izba Turystyki 

Międzynarodowe Targi Turystyczne ITTF w Warszawie

Szanowni Państwo, Członkowie Polskiej Izby Turystyki

Serdecznie zapraszamy!!!

Międzynarodowe Targi Turystyczne ITTF - cała branża turystyczna w sercu Warszawy W dniach 21-23 listopada 2024, w Pałacu Kultury i Nauki odbędzie się II edycja Międzynarodowych Targów Turystycznych ITTF Warsaw.

To wyjątkowe wydarzenie organizują Międzynarodowe Targi Poznańskie, lider rynku targowego, we współpracy z Polską Izbą Turystyki, największym i najstarszym samorządem gospodarczym branży turystycznej w Polsce.

Targom towarzyszy hasło: W 3 dni dookoła świata, co doskonale oddaje ideę targów, które prezentują różnorodność i bogactwo turystyki całego globu.

Udział w wydarzeniu zapowiedziały największe biura podróży, wśród nich Itaka, Rainbow, Coral Travel oraz Sun & Fun. Obecność potwierdziły również popularne wśród turystów kraje, między innymi Turcja, Grecja, Bułgaria, Chorwacja, Tunezja, Słowacja, Malezja, Mołdawia, Malta i Kuba. Z promocją swoich turystycznych walorów pojawią się również polskie regiony, w tym Małopolska, Mazowsze i Lubelszczyzna. Nie zabraknie również stoisk czołowych przewoźników z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT, konsolidatorem lotów czarterowych Globe Travel Services i linią promową Stena Line na czele. Pierwsze dwa dni targów (czwartek, piątek) będą skupione na rozmowach branżowych, konferencjach, prezentacjach i szkoleniach. Nowością tegorocznej edycji będzie program do umawiania spotkań biznesowych poprzez aplikację mobilną, co pozwoli uczestnikom na efektywniejsze zarządzanie czasem i nawiązywanie nowych kontaktów. Trzeci dzień (sobota), będzie dniem otwartym dla szerokiej publiczności. Tego dnia wystąpią znani blogerzy, vlogerzy i podróżnicy, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami i inspiracjami z podróży. Do udziału w targach zapraszamy wszystkie podmioty związane z branżą turystyczną, w szczególności instytucje i organizacje branżowe, ambasady i władze państwowe, samorządy, touroperatorów i agentów turystycznych, linie lotnicze, przewodników, gestorów baz noclegowych, firmy organizujące wyjazdy integracyjne, ośrodki wypoczynkowe, wellness i spa, szkoły turystyczne i hotelarskie, wydawnictwa oraz firmy oferujące nowe technologie w turystyce. Warto dodać do kalendarza tą imprezę, która stanowi doskonałą okazję do nawiązywania kontaktów, prowadzenia rozmów handlowych oraz promowania turystyki jako sposobu spędzania wolnego czasu. To idealny czas na odkrycie walorów turystycznych konkretnych miejsc, regionów i krajów, biorących udział w tym wyjątkowym wydarzeniu! Szczegółowe informacje na stronie: ittfwarsaw.pl Dlaczego warto wziąć udział? Konferencje i panele: Poznaj najnowsze trendy, wyzwania i przyszłość branży turystycznej. Spotkania biznesowe: Nawiąż cenne kontakty i partnerstwa biznesowe

. Szkolenia i warsztaty: Rozwijaj swoje umiejętności i zdobywaj wiedzę od ekspertów. Ekspozycja targowa na 2 poziomach: Odkryj różnorodność ofert turystycznych z całego świata. Program dla szerokiej publiczności: Inspirujące prezentacje, warsztaty dla miłośników podróży. Więcej informacji na stronie: ittfwarsaw.pl Dla członków Polskiej Izby Turystyki proponujemy stoiska w strefie PIT. Ofertę specjalną prześlemy odrębnym komunikatem.

Jeżeli macie Państwo pomysł na temat konferencji, prezentacji, itp. prosimy o informację. Kontakt Wiesława Przybylska, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Serdecznie zapraszam do uczestnictwa w tegorocznych targach ITTF. Grzegorz Chmielewski Wiceprezes PIT