• slide_mit_1.jpg
  • slide_mit_2.jpg
  • slide_mit_3.jpg
  • slide_mit_4.jpg

Zaproszenie na szkolenie "ZMIANY W PODATKU VAT OD 1 STYCZNIA 2019 R."

Załączniki:
Pobierz plik (Zaproszenie na szkolenie.pdf)Zaproszenie na szkolenie.pdf691 kB2019-02-01

: Jak powinna wyglądać dokumentacja pracownicza od 1.01.2019 r. – szkolenie PIT

Szanowni Państwo, Członkowie Polskiej Izby Turystyki, Przypominamy, że już 8 lutego 2019 r. zapraszamy do Warszawy na szkolenie: Zmiany w prawie pracy 2018-2019 ze szczególnym uwzględnieniem branży turystycznej . Prowadząca: Justyna Zając-Wysocka. Zarejestrować można się pod linkiemhttps://systemcoffee.pl/?lang=pl&go2rej=1&kid=881 . Termin: 8.02.2019 r. Czas: 11:00-16:00 Miejsce: Warszawa Od 1 stycznia 2019 r. wchodzą w życie nowe przepisy regulujące zasady prowadzenia dokumentacji pracowniczej. Zakres zmian przewiduje m.in. wprowadzenie formuły elektronicznej prowadzenia dokumentacji, jak również nowe zasady prowadzenia akt osobowych. Równocześnie, od 25.5.2018 r. obowiązuje nowe, surowsze prawo danych osobowych, czyli ogólne rozporządzenie o ochronie danych (tzw. RODO), które wymusiło zmianę podejścia do przechowywania i wykorzystywania danych osobowych. Należy pamiętać, że zgodnie z przepisem przejściowym nowe zasady będą obowiązywać każdego pracodawcę, nie tylko tych, zatrudniających nowych pracowników. Oznacza to, iż teczka akt osobowych i pozostała dokumentacja każdego pracownika będą musiały być prowadzone według nowych zasad. Organizowane przez PIT szkolenie ma na celu usystematyzowanie i pogłębienie wiedzy z zakresu prawidłowego prowadzenia dokumentacji towarzyszącej zatrudnianiu pracowników. Dodatkowo celem szkolenia jest nabycie praktycznej umiejętności przygotowywania dokumentacji pracowniczej prawidłowej pod względem formy i treści. Znajomość tych przepisów pozwoli na uniknięcie wysokich kar administracyjnych związanych z nieadekwatnym do celu gromadzeniem danych osobowych. Dla kogo? Oferta szkolenia skierowana jest do pracowników, którzy na co dzień mają do czynienia z dokumentami kadrowymi, członków zarządu i dyrektorów działów kadr i płac, managerów i specjalistów działów HR, księgowości, jak i pozostałej kadry menedżerskiej reprezentującej branżę turystyczną. Program: 1. Zasady prowadzenia akt osobowych pracowników i archiwizacji dokumentacji pracowniczej. 2. Nowe zasady prowadzenia i archiwizowania dokumentacji pracowniczej na podstawie ustawy o zmianie niektórych ustaw w związku ze skróceniem okresu przechowywania akt pracowniczych oraz ich elektronizacją. 3. Ochrona danych osobowych pracowników według RODO: pracodawca jako administrator danych. 4. Dokumenty pochodzące od kandydatów na pracowników. 5. Dokumenty dotyczące nawiązania stosunku pracy oraz przebiegu zatrudnienia, kwestionariusz osobowy pracownika. 6. Dokumenty związane z nałożeniem kary porządkowej nowa część C w aktach osobowych. 7. Dokumenty dotyczące ustania stosunku pracy część D akt osobowych. 8. Pozostała dokumentacja pracownicza w sprawach związanych ze stosunkiem pracy. 9. Umowy zlecenia, umowy o dzieło zakres kontroli PIP i ZUS. Wykładowca: Justyna Zając-Wysocka - radca prawny, doradca podatkowy, przewodnicząca zespołu ds. podatków PIT, członek komisji fiskalnej ECTAA. Doktorantka w Zakładzie Prawa Finansowego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego, Dyrektor Departamentu Doradztwa Podatkowego i członek zarządu w Małopolskim Instytucie Studiów Podatkowych sp. z o.o. Wieloletni współpracownik polskich i międzynarodowych firm doradczych. Jeden z założycieli Stowarzyszenia Doktorantów i Doktorów Prawa Podatkowego z siedzibą w Krakowie. Członek polskiego Oddziału IFA (International Fiscal Association). Uczestnik licznych konferencji naukowych z zakresu prawa podatkowego. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów gospodarczych w zakresie doradztwa prawno-podatkowego oraz obsługi sporów podatkowych. Interesuje się również opodatkowaniem spółek kapitałowych oraz procedurą sądowo-administracyjną. Jest autorką licznych publikacji eksperckich z zakresu prawa podatkowego oraz uznanym wykładowcą problematyki podatku od towarów i usług. Uznana za jednego z najlepszych doradców podatkowych w zakresie sporów podatkowych (IX Ranking Dziennika Gazety Prawnej). Informacje organizacyjne: CENA SZKOLENIA DLA CZŁONKÓW PIT -250,00 PLN(wliczony podatek VAT 23%) CENA SZKOLENIA DLA FIRM, KTÓRE NIE SĄ CZŁONKAMI PIT -500,00 PLN(wliczony podatek VAT 23%) NA SZKOLENIE ZAPISZ SIĘ, KLIKAJĄCTUTAJ www.pit.org.pl Polska Izba Turystyki

SPOTKANIE NOWOROCZNE

Załączniki:
Pobierz plik (Zaproszenie..pdf)Zaproszenie..pdf618 kB2019-01-05

SPOTKANIE NOWOROCZNE

Zaproszenie Zarząd Polskiej Izby Turystyki Oddział Małopolski, Krakowskiej Izby Turystyki oraz Nowosądeckiej Izby Turystycznej mają zaszczyt zaprosić na Noworoczne Spotkanie które odbędzie się 16 stycznia 2019 r. (środa) o godz. 17.00 w Restauracji Hotelu Legend Adres: Św. Gertrudy 12, 31-048 Kraków Serdecznie zapraszamy!

Załączniki:
Pobierz plik (Zaproszenie..pdf)Zaproszenie..pdf618 kB2019-01-05

Tour Salon 2019 - oferta specjalna dla członków PIT

Szanowni Państwo, Członkowie Polskiej Izby Turystyki, Serdecznie zapraszamy do udziału w 30. edycji Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON 2019, które odbędą się w terminie 1-3 lutego 2019 r. na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Od trzydziestu lat TOUR SALON jest miejscem prezentacji ofert z kraju i zagranicy: regionów, biur podróży, touroperatorów, uzdrowisk, SPA, hoteli, przewoźników, ubezpieczycieli czy wydawnictw turystycznych. Jest to też miejsce licznych prezentacji merytorycznych, wymiany doświadczeń, nawiązywania kontaktów i spotkań ludzi turystyki. Jak co roku na Tour Salonie obecna będzie Polska Izba Turystyki. Wraz z organizatorami proponujemy Państwu udział w Targach na preferencyjnych warunkach, w ramach wspólnego stoiska PIT (w pawilonie 7) z firmami członkowskimi jako podwystawcami. Rejestracja oraz zamówienie powierzchni wystawienniczej jest możliwe tylko przez Strefę Wystawcywww.strefawystawcy.pl.Do zalogowania się na stronie konieczne jest uzupełnienie i przesłanie formularza U, który otrzymają Państwo po przesłaniu zgłoszenia drogą mailową na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. OFERTA SPECJALNA UCZESTNICTWA W TARGACH TOUR SALON 2019 dla Członków Polskiej Izby Turystyki Wspólna przestrzeń dla członków PIT w pawilonie nr 7 1. POWIERZCHNIA WYSTAWIENNICZA WRAZ Z ZABUDOWĄ (MODUŁ): Moduł 4 m2 w promocyjnej cenie (cena regularna do 30 listopada + opłata rejestracyjna: 3.290 zł netto, po 30 listopada: komplet 3510 zł netto) OFERTA CENOWA DLA CZŁONKÓW PIT: Przy zgłoszeniu do 10 grudnia: 2000 zł netto moduł z opłatą rejestracyjną Wyposażenie oraz media: - lada informacyjna/szafka - nazwa firmy na fryzie - krzesło barowe - wykładzina - ścianka tylna - oświetlenie - wieszak wiszący - kosz na śmieci - opłata za prąd - opłata za wywóz śmieci Uprzejmie informujemy, że rejestracja oraz zamówienie powierzchni wystawienniczej jest możliwe tylko przez Strefę Wystawcywww.strefawystawcy.pl Do zalogowania się na stronie konieczne jest uzupełnienie i przesłanie formularza U, który prześlemy po zgłoszeniu przesłanym drogą mailową. ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W TARGACH! Obsługa Wystawców: Hanna Lisiecka Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. 61 869 26 77 Zapraszamy na targi! Grzegorz Chmielewski Wiceprezes Polskiej Izby Turystyki www.pit.org.pl Polska Izba Turystyki Nadawcą maila jest Polska Izba Turystyki, ul. Marszałkowska 9/15 lok. 29, 00-626 Warszawa, tel./fax: 22 826 55 36www.pit.org.pl

Nabór na bezpłatne targi turystyczne DITEX w Marsylii w 2019 r.

Szanowni Państwo, Małopolska Organizacja Turystyczna w ramach realizacji projektu pn. „Promocja oferty gospodarczej branż przemysłu czasu wolnego oraz wsparcie małopolskich MŚP w ekspansji na rynki zewnętrzne” ogłasza nabór dla małych i średnich przedsiębiorstw działających w branży turystycznej na terenie Małopolski na następujące targi zagraniczne realizowane w 2019 roku: - DITEX w Marsylii – 27-28.03.2019 r. – impreza branżowa skupiająca firmy turystyczne głównie z rejonu południowej Francji. Targi skierowane wyłącznie do firm zajmujących się obsługą ruchu turystycznego z Francji, w tym szczególnie touroperatorów i agentów turystycznych. https://www.ditex.fr/ Przypominamy, że według Regulaminu Uczestnictwa w Targach Krajowych i Zagranicznych każdy uczestnik ma prawo do wzięcia udziału w 4 targach w okresie realizacji projektu. Nabór przeznaczony jest dla MŚP prowadzących działalność w branży turystycznej w obszarach: turystyki biznesowej, turystki uzdrowiskowej i medycznej, turystki sportowo-rekreacyjnej i działających na terenie Małopolski. Podmioty biorące udział w konkretnych targach powinny dysponować ofertą odpowiadającą rynkowi oraz tematyce targów. Szczegółowe informacje dotyczące wparcia oraz procedury zgłoszeń określa Regulamin Rekrutacji, który można znaleźć w załączniku oraz na stronie http://mot.krakow.pl/targi-turystyczne.html. Znajdą tam Państwo także listę wszystkich targów realizowanych w ramach projektu, wzór umowy oraz dwa formularze zgłoszenia: na targi krajowe i na targi zagraniczne. W związku z nowymi zasadami RODO w załączniku przesyłamy także umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych. Bardzo prosimy o podpisanie i przesłanie jej wraz ze zgłoszeniem. Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., drogą pocztową na adres: Małopolska Organizacja Turystyczna, Rynek Kleparski 4/13, 31-150 Kraków lub osobiście w biurze MOT. Na zgłoszenia czekamy do 18 grudnia 2018 r. Wyniki naboru zostaną ogłoszone do 21 grudnia 2018 r. na stronie www.mot.krakow.pl. Z podmiotami, które zostaną przyjęte do projektu skontaktujemy się także mailowo. Prosimy o rozpowszechnianie informacji o naborze wśród Państwa partnerów. Projekt finansowany jest przez Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego 2014-2020, Oś priorytetowa 3 Przedsiębiorcza Małopolska, Działanie 3.3 Umiędzynarodowienie małopolskiej gospodarki, Poddziałanie 3.3.1 Promocja Gospodarcza Małopolski. W razie pytań prosimy o kontakt z p. Karoliną Jawor, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Karolina Jawor Specjalista ds. event marketingu Małopolska Organizacja Turystyczna Rynek Kleparski 4/13 31-150 Kraków Tel. 12 421 16 04, kom. +48 694 029 372 www.mot.krakow.pl mot