Uchwała Nr.13/2011
Uchwała Nr 13/2011
Rady Naczelnej Polskiej Izby Turystyki
z dnia 03 października 2011 r.
w sprawie terminu Walnego Zgromadzenia Delegatów Polskiej Izby Turystyki w roku 2011 oraz klucza wyboru delegatów na to Zgromadzenie
Na podstawie § 33 ust. 2 oraz § 36 ust. 4 Statutu Polskiej Izby Turystyki Rada Naczelna uchwala, co następuje:
§ 1.
W roku 2011 Zwyczajne Walne Zgromadzenie Delegatów odbędzie się w dniu 12 grudnia 2011 r. w Warszawie.
§ 2.
Zważywszy, że:
1) zgodnie ze statutem PIT liczba Delegatów nie może być mniejsza niż 200,
a także mając na względzie:
2) stan organizacyjny Polskiej Izby Turystyki oraz
3) fakt, iż liczba członków zwyczajnych na dzień 1 października 2011 r., to jest na pierwszy dzień miesiąca poprzedzającego o dwa miesiące miesiąc, w którym ma odbyć się Zwyczajne Walne Zgromadzenie Delegatów Izby w roku 2011, wynosi 500 członków,
ustala się następujący klucz wyboru Delegatów:
DWÓCH DELEGATÓW NA 4 CZŁONKÓW ZWYCZAJNYCH PIT.
§ 3.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.