• slide_mit_1.jpg
  • slide_mit_2.jpg
  • slide_mit_3.jpg
  • slide_mit_4.jpg

Informacja dla Członków Polskiej Izby Turystyki - zawiadomienie o szkoleniu

Szanowni Państwo, Członkowie Polskiej Izby Turystyki, zawiadamiam uprzejmie, że w ramach prac Komisji ds. Organizatorów Turystyki Wyjazdowej Rady Polskiej Izby Turystyki, w dniu 11 grudnia 2017 r., w godz. 11.00-15.00, w Warszawie odbędzie się szkolenie z zakresu ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych. Tematy szkolenia: Zmiany w zasadach odpowiedzialności przedsiębiorcy turystycznego wobec podróżnych (radca prawny Anna Miłosz) Wybrane pytania i odpowiedzi związane z ustawą o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (radca prawny Leszek Miłosz). Do udziału w szkoleniu zapraszamy członków PIT bezpłatnie. Prosimy o zgłoszenia udziału w szkoleniu w terminie do 6 grudnia 2017 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Informacja o miejscu szkolenia (adres) zostanie podana 7 grudnia 2017 r. Leszek Miłosz przewodniczący Komisji ds. Organizatorów Turystyki Wyjazdowej