• slide_mit_1.jpg
  • slide_mit_2.jpg
  • slide_mit_3.jpg
  • slide_mit_4.jpg

Komunikat PIT Agenci i Touroperatorzy Wyjazdowi, małopolski, dolnośląski, śląski

Szanowni Państwo, Członkowie Polskiej Izby Turystyki, są dostępne ostatnie miejsca dla agentów i touroperatorów na Kongres Polskiej Izby Turystyki, który odbędzie się w dniach 25 listopada -2 grudnia 2017 r. w Marsa Alam w Egipcie wylot z Katowic .

Hasło przewodnie Kongresu to: Przełomowe zmiany w prawie turystycznym: wyzwania i problemy. Sytuacja na rynku turystycznym w Polsce zmienia się w ostatnim czasie bardzo dynamicznie. Kierunki zmian legislacyjnych, plany promocji Polski na rynkach międzynarodowych i wiele innych ważnych spraw wymagają szerokiej dyskusji i wypracowania stanowiska Polskiej Izby Turystyki. Spójny i silny głos branży daje możliwość realnego wpływu na rozwój rynku turystycznego w Polsce. Dzięki gościnności Pana Ahmeda Abdallaha, Gubernatora Regionu Morza Czerwonego oraz współpracy z partnerami wydarzenia (Red Sea Hotels, Cairo Express Travel, ETI sp. z o.o. oraz Air Cairo) Kongres połączony będzie z wypoczynkiem w luksusowym hotelu oraz programem turystycznym. Uczestnicy Kongresu zostaną zakwaterowani w hotelu 5* Palace Port Ghalib w Marsa Alam (link do strony hotelu znajdziesz TUTAJ: http://www.portghalib.com/hotels/the-palace-port-ghalib/ ) Link do systemu rezerwacji znajduje się TUTAJ: https://systemcoffee.pl/?lang=pl&go2rej=1&kid=709 Proszę przy rejestracji wypełnić wszystkie wymagane pola. Przy polach dostępny jest znaczek ?, którego podświetlenie wyjaśnia, o jakie dane chodzi. W razie pytań proszę o kontakt mailowy pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Decyduje kolejność zgłoszeń! W przypadku pytań proszę je zadawać mailem tylko pod specjalnym adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Opłaty za udział w wyjeździe są następujące: I. Członek PIT 1.295 zł (jedna osoba z firmy będącej członkiem PIT właściciel lub osoba zatrudniona) II. Członek PIT 1.395 zł (druga osoba z firmy będącej członkiem PIT właściciel lub osoba zatrudniona) III. Osoby towarzyszące 1.695 zł (osoby zaproszone przez członków PIT)

Cena zawiera: przelot samolotem do/z Katowic, transfery, zakwaterowanie w w pokojach 2-os. (lub 1-os. za potwierdzeniem i dopłatą), wyżywienie w formule ALL zgodnie z programem, udział w Kongresie, ubezpieczenie podstawowe KL (40 000 EUR), NNW i BP, wizę turystyczną i program turystyczny. Jest możliwość podwyższenia sumy ubezpieczenia do 100 000 EUR za dopłatą oraz wykupienia dodatkowego ubezpieczenia od następstw chorób przewlekłych. Warunki ubezpieczenia przesyłam w załączeniu. Będzie możliwość zapoznania się z nimi również podczas rejestracji. Cena NIE obejmuje: kosztów dodatkowego ubezpieczenia (od chorób przewlekłych), wycieczek fakultatywnych spoza programu, napiwków dla kierowców i lokalnych pilotów i obsługi hotelu. Koszty organizacji kongresu pokrywają w całości uczestnicy i partnerzy. Koszty nie obciążają budżetu Polskiej Izby Turystyki. Godziny przelotów mogą ulec zmianie.

Do zobaczenia już wkrótce! Serdecznie zapraszam! 

Z poważaniem, Grzegorz Chmielewski Wiceprezes Polskiej Izby Turystyki tel. 22 826 55 36; e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. www.pit.org.pl