• slide_mit_1.jpg
  • slide_mit_2.jpg
  • slide_mit_3.jpg
  • slide_mit_4.jpg

SPOTKANIE NOWOROCZNE

Zaproszenie Zarząd Polskiej Izby Turystyki Oddział Małopolski, Krakowskiej Izby Turystyki oraz Nowosądeckiej Izby Turystycznej mają zaszczyt zaprosić na Noworoczne Spotkanie które odbędzie się 16 stycznia 2019 r. (środa) o godz. 17.00 w Restauracji Hotelu Legend Adres: Św. Gertrudy 12, 31-048 Kraków Serdecznie zapraszamy!

Załączniki:
Pobierz plik (Zaproszenie..pdf)Zaproszenie..pdf618 kB2019-01-05

Tour Salon 2019 - oferta specjalna dla członków PIT

Szanowni Państwo, Członkowie Polskiej Izby Turystyki, Serdecznie zapraszamy do udziału w 30. edycji Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON 2019, które odbędą się w terminie 1-3 lutego 2019 r. na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Od trzydziestu lat TOUR SALON jest miejscem prezentacji ofert z kraju i zagranicy: regionów, biur podróży, touroperatorów, uzdrowisk, SPA, hoteli, przewoźników, ubezpieczycieli czy wydawnictw turystycznych. Jest to też miejsce licznych prezentacji merytorycznych, wymiany doświadczeń, nawiązywania kontaktów i spotkań ludzi turystyki. Jak co roku na Tour Salonie obecna będzie Polska Izba Turystyki. Wraz z organizatorami proponujemy Państwu udział w Targach na preferencyjnych warunkach, w ramach wspólnego stoiska PIT (w pawilonie 7) z firmami członkowskimi jako podwystawcami. Rejestracja oraz zamówienie powierzchni wystawienniczej jest możliwe tylko przez Strefę Wystawcywww.strefawystawcy.pl.Do zalogowania się na stronie konieczne jest uzupełnienie i przesłanie formularza U, który otrzymają Państwo po przesłaniu zgłoszenia drogą mailową na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. OFERTA SPECJALNA UCZESTNICTWA W TARGACH TOUR SALON 2019 dla Członków Polskiej Izby Turystyki Wspólna przestrzeń dla członków PIT w pawilonie nr 7 1. POWIERZCHNIA WYSTAWIENNICZA WRAZ Z ZABUDOWĄ (MODUŁ): Moduł 4 m2 w promocyjnej cenie (cena regularna do 30 listopada + opłata rejestracyjna: 3.290 zł netto, po 30 listopada: komplet 3510 zł netto) OFERTA CENOWA DLA CZŁONKÓW PIT: Przy zgłoszeniu do 10 grudnia: 2000 zł netto moduł z opłatą rejestracyjną Wyposażenie oraz media: - lada informacyjna/szafka - nazwa firmy na fryzie - krzesło barowe - wykładzina - ścianka tylna - oświetlenie - wieszak wiszący - kosz na śmieci - opłata za prąd - opłata za wywóz śmieci Uprzejmie informujemy, że rejestracja oraz zamówienie powierzchni wystawienniczej jest możliwe tylko przez Strefę Wystawcywww.strefawystawcy.pl Do zalogowania się na stronie konieczne jest uzupełnienie i przesłanie formularza U, który prześlemy po zgłoszeniu przesłanym drogą mailową. ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W TARGACH! Obsługa Wystawców: Hanna Lisiecka Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. 61 869 26 77 Zapraszamy na targi! Grzegorz Chmielewski Wiceprezes Polskiej Izby Turystyki www.pit.org.pl Polska Izba Turystyki Nadawcą maila jest Polska Izba Turystyki, ul. Marszałkowska 9/15 lok. 29, 00-626 Warszawa, tel./fax: 22 826 55 36www.pit.org.pl

Nabór na bezpłatne targi turystyczne DITEX w Marsylii w 2019 r.

Szanowni Państwo, Małopolska Organizacja Turystyczna w ramach realizacji projektu pn. „Promocja oferty gospodarczej branż przemysłu czasu wolnego oraz wsparcie małopolskich MŚP w ekspansji na rynki zewnętrzne” ogłasza nabór dla małych i średnich przedsiębiorstw działających w branży turystycznej na terenie Małopolski na następujące targi zagraniczne realizowane w 2019 roku: - DITEX w Marsylii – 27-28.03.2019 r. – impreza branżowa skupiająca firmy turystyczne głównie z rejonu południowej Francji. Targi skierowane wyłącznie do firm zajmujących się obsługą ruchu turystycznego z Francji, w tym szczególnie touroperatorów i agentów turystycznych. https://www.ditex.fr/ Przypominamy, że według Regulaminu Uczestnictwa w Targach Krajowych i Zagranicznych każdy uczestnik ma prawo do wzięcia udziału w 4 targach w okresie realizacji projektu. Nabór przeznaczony jest dla MŚP prowadzących działalność w branży turystycznej w obszarach: turystyki biznesowej, turystki uzdrowiskowej i medycznej, turystki sportowo-rekreacyjnej i działających na terenie Małopolski. Podmioty biorące udział w konkretnych targach powinny dysponować ofertą odpowiadającą rynkowi oraz tematyce targów. Szczegółowe informacje dotyczące wparcia oraz procedury zgłoszeń określa Regulamin Rekrutacji, który można znaleźć w załączniku oraz na stronie http://mot.krakow.pl/targi-turystyczne.html. Znajdą tam Państwo także listę wszystkich targów realizowanych w ramach projektu, wzór umowy oraz dwa formularze zgłoszenia: na targi krajowe i na targi zagraniczne. W związku z nowymi zasadami RODO w załączniku przesyłamy także umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych. Bardzo prosimy o podpisanie i przesłanie jej wraz ze zgłoszeniem. Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., drogą pocztową na adres: Małopolska Organizacja Turystyczna, Rynek Kleparski 4/13, 31-150 Kraków lub osobiście w biurze MOT. Na zgłoszenia czekamy do 18 grudnia 2018 r. Wyniki naboru zostaną ogłoszone do 21 grudnia 2018 r. na stronie www.mot.krakow.pl. Z podmiotami, które zostaną przyjęte do projektu skontaktujemy się także mailowo. Prosimy o rozpowszechnianie informacji o naborze wśród Państwa partnerów. Projekt finansowany jest przez Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego 2014-2020, Oś priorytetowa 3 Przedsiębiorcza Małopolska, Działanie 3.3 Umiędzynarodowienie małopolskiej gospodarki, Poddziałanie 3.3.1 Promocja Gospodarcza Małopolski. W razie pytań prosimy o kontakt z p. Karoliną Jawor, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Karolina Jawor Specjalista ds. event marketingu Małopolska Organizacja Turystyczna Rynek Kleparski 4/13 31-150 Kraków Tel. 12 421 16 04, kom. +48 694 029 372 www.mot.krakow.pl mot

Znamy nominowanych do nagrody o Kryształowy Globus!

Szanowni Państwo, Członkowie Polskiej Izby Turystyki, Zbliżają się targi TT Warsaw, a wraz z nimi rozstrzygnięcie Konkursu Fair Play Turystyki Polskiej o Kryształowy Globus. Już dziś z przyjemnością informujemy, że Kapituła Konkursu spośród nadesłanych zgłoszeń wybrała i nominowała do ścisłego finału trzy firmy: -- Aktiv Tours Reisen Sp. z o.o. Gdańsk -- ETI Sp. z o.o. Warszawa -- Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp. z o.o. Tychy Laureata i zdobywcę Kryształowego Globusa, wyłonionego spośród tych trzech firm, poznamy podczas uroczystego otwarcia 26. Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 22 listopada 2018. Kryształowy Globus jest nagrodą przyznawaną co roku przez Polską Izbę Turystyki oraz MT Targi, wręczaną podczas targów TT Warsaw. Jest wyrazem uznania za wysokie standardy działalności biznesowej, za uczciwość i etykę po prostu za grę fair w turystyce. To jedno z najważniejszych wyróżnień w branży turystycznej. Zwycięska firma otrzyma statuetkę, honorowy dyplom oraz nagrodę w postaci 6 m2 powierzchni wystawienniczej wraz z zabudową standardową do wykorzystania na targach TT Warsaw w roku następnym. Z poważaniem, Grzegorz Chmielewski Wiceprezes Polskiej Izby Turystyki

TT Warsaw - Seminarium PIT i POT o bezpieczeństwie turystów i komercjalizacji produktu

Szanowni Państwo, Członkowie Polskiej Izby Turystyki, Serdecznie zapraszamy na organizowane przez Polską Izbę Turystyki we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną seminarium Komercjalizacja produktu turystycznego - Bezpieczeństwo turystów zagranicznych podczas podróży po Polsce,które odbędzie się 23 listopada 2018 o godz. 10.00. W trakcie tego spotkania, w którym wezmą udział przedstawiciele Komendy Policji i Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, omówione zostaną kwestie związane z bezpieczeństwem turystów. Druga część poświęcona będzie komercjalizacji produktu turystycznego. W seminarium wezmą udział przedstawiciele Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Komendy Głównej Policji, w tym pan Marek Stodolny, Zastępca Naczelnika Departamentu Analiz i Polityki Migracyjnej MSWiA, a także przedstawiciele instytucji związanych z turystyką w Polsce, przedstawiciele regionów, eksperci oraz wiele osób, którym bliski jest rozwój i promocja polskiej turystyki. Wydarzenie to będzie miało charakter otwartej dyskusji, do udziału w której zapraszamy wszystkich zainteresowanych tą tematyką. Seminarium odbędzie się w Pałacu Kultury i Nauki, 23 listopada 2018 roku (piątek) o godz. 10.00 w sali konferencyjnej Goethego. Program seminarium Komercjalizacja produktu turystycznego - Bezpieczeństwo turystów zagranicznych podczas podróży po Polsce 23 listopada 2018 r., godz. 10.00 Sala Goethego, Pałac Kultury i Nauki 09.30 10.00 Rejestracja uczestników, poczęstunek kawowy 10.00 10.10 Powitanie gości i słowo wstępne Roberta Andrzejczyka Prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej i Pawła Niewiadomskiego Prezesa Polskiej Izby Turystyki 10.10 11.25 Blok I: Bezpieczeństwo turystów zagranicznych podczas podróży po Polsce (Polska Izba Turystyki, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Policja) 11.25 11.40 przerwa kawowa 11.40 13.00 Blok II: Komercjalizacja produktu turystycznego, współpraca z biurem podróży i touroperatorem - panel dyskusyjny - prowadzący Jacek Janowski, Dyrektor Departamentu Promocji Turystyki Krajowej POT Z poważaniem, Dariusz Wojtal Wiceprezes Polskiej Izby Turystyki

TT Warsaw - Seminarium PIT i POT o bezpieczeństwie turystów i komercjalizacji produktu

Szanowni Państwo, Członkowie Polskiej Izby Turystyki, Serdecznie zapraszamy na organizowane przez Polską Izbę Turystyki we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną seminarium Komercjalizacja produktu turystycznego - Bezpieczeństwo turystów zagranicznych podczas podróży po Polsce,które odbędzie się 23 listopada 2018 o godz. 10.00. W trakcie tego spotkania, w którym wezmą udział przedstawiciele Komendy Policji i Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, omówione zostaną kwestie związane z bezpieczeństwem turystów. Druga część poświęcona będzie komercjalizacji produktu turystycznego. W seminarium wezmą udział przedstawiciele Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Komendy Głównej Policji, w tym pan Marek Stodolny, Zastępca Naczelnika Departamentu Analiz i Polityki Migracyjnej MSWiA, a także przedstawiciele instytucji związanych z turystyką w Polsce, przedstawiciele regionów, eksperci oraz wiele osób, którym bliski jest rozwój i promocja polskiej turystyki. Wydarzenie to będzie miało charakter otwartej dyskusji, do udziału w której zapraszamy wszystkich zainteresowanych tą tematyką. Seminarium odbędzie się w Pałacu Kultury i Nauki, 23 listopada 2018 roku (piątek) o godz. 10.00 w sali konferencyjnej Goethego. Program seminarium Komercjalizacja produktu turystycznego - Bezpieczeństwo turystów zagranicznych podczas podróży po Polsce 23 listopada 2018 r., godz. 10.00 Sala Goethego, Pałac Kultury i Nauki 09.30 10.00 Rejestracja uczestników, poczęstunek kawowy 10.00 10.10 Powitanie gości i słowo wstępne Roberta Andrzejczyka Prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej i Pawła Niewiadomskiego Prezesa Polskiej Izby Turystyki 10.10 11.25 Blok I: Bezpieczeństwo turystów zagranicznych podczas podróży po Polsce (Polska Izba Turystyki, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Policja) 11.25 11.40 przerwa kawowa 11.40 13.00 Blok II: Komercjalizacja produktu turystycznego, współpraca z biurem podróży i touroperatorem - panel dyskusyjny - prowadzący Jacek Janowski, Dyrektor Departamentu Promocji Turystyki Krajowej POT Z poważaniem, Dariusz Wojtal Wiceprezes Polskiej Izby Turystyki