• slide_mit_1.jpg
  • slide_mit_2.jpg
  • slide_mit_3.jpg
  • slide_mit_4.jpg

Zaproszenie dla PIT na Travel Bidder

Zaproszenie dla PIT na Travel Bidder 31.10.2017 Polska Izba Turystyki jest partnerem dwudziestej edycji targów Meet The Bidder, spotkania organizowanego z myślą o organizatorach wyjazdów zagranicznych, ze szczególnym uwzględnieniem branży MICE. Zbliża się największa dotychczas edycja cyklu spotkań Meet The Bidder z rekordową ilością zagranicznych wystawców. Już 22 listopada 2017 w hotelu Sound Garden Hotel w Warszawie, podczas Meet The Bidder Grand Edition: SMART Fairs for MICE and Luxury Travel, zespół Travel Bidder przedstawi polskim organizatorom branży MICE nowych partnerów biznesowych z wielu krajów. Głównym partnerem wydarzenia jest Polska Izba Turystyki. Prezentację dla zgromadzonych gości poprowadzi także jeden z ekspertów tej edycji - Paweł Niewiadomski Prezes PIT i Wiceprezes ECTAA. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla polskich organizatorów wyjazdów. Rejestracji można dokonać poprzez wypełnienie krótkiego formularza dostępnego pod linkiem: http://www.meet-the-bidder.com/zgloszenie.html Więcej informacji pod adresem www.meet-the-bidder.com. Pytania można kierować pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Przygotowania do nadchodzącej edycji Grand Edition idą pełną parą. Dostajemy wiele pytań z polskiego rynku w sprawie kontaktów do kontrahentów z różnych stron świata. Dzięki temu wiemy, co najbardziej interesuje polskich klientów w danym okresie. Regularnie sondujemy listę popularnych destynacji i potwierdzamy, że zmienia się ona niezwykle dynamicznie - mówi Katarzyna Kałuża-Nawrot, dyrektor ds. rozwoju firmy Travel Bidder. - Naszym celem jest wspieranie i zasilanie polskiego rynku MICE i luxury travel nowymi kontaktami, informacjami, trendami, które rozwijają się przy okazji innych międzynarodowych imprez targowych. Przenosimy do Polski to, co dzieje się na arenie światowej. Partnerstwo z Polską Izbą Turystyki przy organizacji największej edycji Meet The Bidder w roku jest dla nas uhonorowaniem celów, jakie przyświecają zarówno firmie Travel Bidder, jak i naszemu cyklowi spotkań. Rozwój polskiego przemysłu turystycznego (z uwzględnieniem potrzeb rozwijającej się branży MICE), badanie trendów czy upowszechnianie zasad etyki i bezpieczeństwa w prowadzeniu działalności turystycznej to główne idee przyświecające także naszej działalności – dodaje Kałuża-Nawrot. Organizatorzy dołożyli także starań, by na część spotkaniową przybyli do Polski przedstawiciele i i reprezentanci hoteli, biur DMC i biur promocji z wielu miejsc na świecie, między innymi: • Włochy, Grecja, Cypr, Niemcy, Wielka Brytania i Irlandia, kraje bałtyckie, Słowenia, Malta • Emiraty Arabskie, Oman i Jordania • Kazachstan, Armenia, Azerbejdżan • Indonezja, Filipiny, Malezja, Singapur, Chiny • Indie, Tajlandia, Kambodża, Mjanma (d.Birma), Laos, Wietnam, Japonia • Stany Zjednoczone, Republika Dominikańska, Panama, Kostaryka, Gwatemala, Belize, Honduras, Nikaragua • Etiopia, Seszele - Nasze partnerstwo z największą ogólnopolską organizacją samorządu gospodarczego przemysłu turystycznego – PIT – jest dla nas wielkim wyróżnieniem. Bardzo nam zależało, aby do współpracy zachęcić stowarzyszenia i organizacje, którym - tak jak nam - przyświeca jeden cel - rozwój tej gałęzi turystyki, jaką jest branża MICE – mówi Marcin Lewandowski, Account Manager w firmie Travel Bidder. – Niezmiernie cieszy nas także uzyskanie patronatu SITE Poland – stowarzyszenia, które na polskim rynku istnieje wprawdzie od niedawna, ale na arenie międzynarodowej już od 1973 roku! W naszej opinii wymiana doświadczeń, spotkania członków stowarzyszeń i społeczności zrzeszających profesjonalistów branży turystycznej z różnych stron świata, to fundament dla budowy i rozwoju rynku MICE w naszym kraju – stwierdza Lewandowski. Nadchodząca edycja Meet The Bidder obfituje w obecność wystawców zarówno nowych, jak i tych znanych już ze starszych edycji cyklu: dostawców usług MICE z wielu popularnych rosnących w siłę lub odkrywanych na nowo destynacji. Organizatorzy podejmują się wyzwania, by w ciągu tego jednego dnia spotkań skutecznie zapoznać ze sobą obie strony – kupujących i oferentów. Zespół Travel Bidder zadba również o to, by umilić czas oczekującym na spotkania z wystawcami. Głównym partnerem medialnym wydarzenia jest All Inclusive – luksusowy magazyn o podróżach, uhonorowany nagrodą „Sukcesy roku 2017” dla wiodącego luksusowego magazynu hobbystycznego/turystycznego w Polsce, a także oryginalnego i markowego polskiego produktu. Magazyn All Inclusive od dawna zasila branżę turystyczną merytorycznymi artykułami o podróżach w najciekawsze zakątki świata. Partnerami branżowymi wydarzenia są: SBE, SITE Poland, SOIT, Strefa Mice.pl, MPI Poland Chapter, THINK MICE oraz Warsaw Convention Bureau/Warsaw Tourism Organization, Patronami medialnymi zostały: Business Traveller, Mice Poland, Turystyka24, Wasza Turystyka. Podczas tej edycji nie mogło zabraknąć Warsaw Convention Bureau/ Warsaw Tourism Organization, które także zostało partnerem wydarzenia. Cykl spotkań Meet The Bidder odbywa się regularnie w Warszawie ściągając do stolicy profesjonalistów branży MICE nie tylko zza granicy, ale także z innych Polski. Wraz z organizatorami Warsaw Convention Bureau pokaże zagranicznym gościom wydarzenia jak piękna jest Warszawa i co ma do zaoferowania organizatorom różnego rodzaju wydarzeń. Wszyscy uczestnicy spotkań wezmą udział w losowaniu cennych nagród – w tym voucherów na pobyty w dalekich krajach – ufundowanych przez zagranicznych partnerów.