• slide_mit_1.jpg
  • slide_mit_2.jpg
  • slide_mit_3.jpg
  • slide_mit_4.jpg

: Zawiadomienie o Nadzwyczajnym Walnym Zgromadzeniu Oddziału Małopolskiego Polskiej Izby Turystyki w wersji on-line

Szanowni Państwo, Członkowie Polskiej Izby Turystyki,

Zarząd Oddziału Małopolskiego PIT zawiadamia o zwołaniu na dzień 27 stycznia 2021 r. godz.10.00-pierwszy termin, godz. 10.15–drugi termin Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Oddziału Małopolskiego Polskiej Izby Turystyki z następującym porządkiem obrad:

1. Otwarcie obrad Zgromadzenia;

2. Wybór Przewodniczącego i Zastępcy Przewodniczącego Zgromadzenia;

3. Przyjęcie porządku obrad;

4. Przyjęcie regulaminu obrad Zgromadzenia;

5. Zmiany w Zarządzie Oddziału Małopolskiego;

6. Ogłoszenie wyników zmian w Zarządzie Oddziału Małopolskiego;

7. Zamknięcie Zgromadzenia.

Zarząd informuje, że: 1. Zgromadzenie odbędzie się z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej.

Zasady udziału w Zgromadzeniu określa regulamin stanowiący załącznik do niniejszego Zawiadomienia; 2. Zgromadzenie obradować będzie według regulaminu, którego projekt stanowi załącznik do niniejszego Zawiadomienia.

Wszystkie osoby wydelegowane przez Członków Izby do uczestniczenia w Nadzwyczajnym Walnym Zgromadzeniu prosimy o przesłanie stosownych oświadczeń i pełnomocnictw najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem NWZ, aby mogły one wziąć udział w głosowaniach zgromadzenia.

Wzory oświadczenia i pełnomocnictwa znajdą Państwo w załączniku.

Z poważaniem Roman Mandyna Prezes PIT Oddział Małopolski

 

 

 

Załączniki: 1. Regulamin udziału w Nadzwyczajnym Walnym Zgromadzeniu Oddziału Małopolskiego Polskiej Izby Turystyki w dniu 27 stycznia 2021 r. godz.10.00-pierwszy termin, 10.15-drugi termin przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej. 2. Projekt regulaminu obrad Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Oddziału Małopolskiego Polskiej Izby Turystyki w dniu 27 stycznia 2021 r. godz.10.00-pierwszy termin, 10.15-drugi termin przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej. Z1. Wymagania techniczne Platformy umożliwiającej udział w Zgromadzeniu. Z2. Oświadczenie o zamiarze uczestniczenia w obradach Zgromadzenia. Z3. Pełnomocnictwo.

Załączniki:
Pobierz plik (Regulamin obrad.pdf)Regulamin obrad.pdf42 kB2021-01-14
Pobierz plik (Regulamin udziału.pdf)Regulamin udziału.pdf44 kB2021-01-14
Pobierz plik (Załącznik nr 1.pdf)Załącznik nr 1.pdf20 kB2021-01-14
Pobierz plik (Załącznik nr 2.pdf)Załącznik nr 2.pdf28 kB2021-01-14
Pobierz plik (Załącznik nr 3.pdf)Załącznik nr 3.pdf32 kB2021-01-14

Życzenia świąteczne

życzy Polska Izba Turystyki - Oddział Małopolski

Zaproszenie do udziału w 31. edycji Konkursu ,,Teraz Polska''

Szanowni Państwo,

Członkowie Polskiej Izby Turystyki trwa przyjmowanie zgłoszeń do 31. edycji Konkursu Teraz Polska.

Wnioski konkursowe o przyznanie znaku Teraz Polska można składać do 29 stycznia 2021 roku. Organizatorem Konkursu jest Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego a Polska Izba Turystyki wspiera tę inicjatywę i zachęca do udziału

. Zgłoszenie do konkursu to nic skomplikowanego.

Wystarczy wypełnić ankietę rejestracyjną (do pobrania tutaj) a następnie do dnia 29 stycznia 2021 roku przesłać do Fundacji wypełnioną ankietę weryfikacyjną i wnieść opłaty konkursowe (rejestracyjną i weryfikacyjną).

Członkowie Polskiej Izby Turystyki otrzymują rabat 500 zł od opłaty weryfikacyjnej.

W celu otrzymania rabatu należy w ankiecie rejestracyjnej - w polu źródło informacji o konkursie - wpisać pełną nazwę naszej Izby. Do najbliższej edycji Konkursu Teraz Polska zgłaszać można produkty, usługi oraz innowacje.

Głównym kryterium stosowanym przez ekspertów przy ocenie zgłoszeń jest jakość.

Dzięki temu szansę na wygraną w Konkursie Teraz Polska mają reprezentanci wszystkich firm, niezależnie od wielkości i skali działania.

Laureaci Konkursu otrzymają prawo do umieszczania na produktach i usługach Godła Teraz Polska znaku, który jest postrzegany jako symbol najwyższej jakości.

Będą mogli również wykorzystywać znak Teraz Polska w kampaniach reklamowych oraz działaniach promocyjnych firmy a także brać udział w akcjach promocyjnych organizowanych przez Fundację.

Uroczyste zakończenie Konkursu Teraz Polska odbędzie się w czerwcu 2021 roku. Wówczas przedstawiciele nagrodzonych firm odbiorą statuetki Teraz Polska.

Szczegółowe informacje dotyczące warunków udziału w Konkursie Teraz Polska oraz regulamin znajdują się na stronie https://terazpolska.pl/konkurs

W przypadku dodatkowych pytań związanych z Konkursem Teraz Polska prosimy o kontakt z Biurem Konkursu Teraz Polska, tel. 22 826-01-91; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Zapraszamy do udziału! W

imieniu Organizatora

Biuro Wykonawcze Polskiej Izby Turystyki

Zaproszenie na spotkanie B2BGRECKA TURYSTYKA ALTERNATYWNA

Szanowni Państwo

, Członkowie Polskiej Izby Turystyki W imieniu GNTO Greckiej Narodowej Organizacji Turystycznej mamy przyjemność zaprosić Państwa na II coroczne warsztaty B2B pt. ,,GRECKA TURYSTYKA ALTERNATYWNA''

Termin 8-10.12. 2020 r.(on-line) Organizatorem wydarzenia dedykowanego współpracownikom z rynku polskiego jest grecka firma Tourism Media & Events przy wsparciu Greckiej Narodowej Organizacji Turystycznej i pod auspicjami Greckiego Ministerstwa Turystyki oraz Ambasady Grecji w Warszawie. Więcej informacji znajdą Państwo pod linkiem http://greekalternativetourism.gr/en/home-2/ a program wydarzenia dostępny jest tu: https://gatgw-pl.liveon.tech/sessions.

Mogą Państwo również sprawdzić listę greckich przedsiębiorstw, które wezmą udział w wydarzeniu pod poniższym linkiem: https://gatgw-pl.liveon.tech/exhibitors.

Rejestracja jest konieczna dla każdego, kto chce uczestniczyć w spotkaniach B2B.

Formularz rejestracyjny dostępny jest pod linkiem: https://gatgw-pl.liveon.tech/panel/register?ara=GREA7&fbclid=IwAR1Bt-XZFHL8LqpegW3oTYJg5oOs6mVHthcPh13xR6cM8fKq7vYUM4DC75c

Serdecznie zapraszamy W imieniu organizatora Biuro Wykonawcze Polskiej Izby Turystyki www.pit.org.pl www.wspierajmysie.eu Polska Izba Turystyki

Jak rozliczyć środki uzyskane w ramach instrumentów antykryzysowych? Zapraszamy na szkolenie!

Szanowni Państwo,

Członkowie Polskiej Izby Turystyki

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE PODATKOWE!

Przeznaczenie, opodatkowanie i dokumentowanie środków uzyskanych przez przedsiębiorców w ramach instrumentów antykryzysowych Szkolenie poprowadzą, doskonale Państwu znane - p. Justyna Zając Wysocka, radca prawny, doradca podatkowy Polskiej Izby Turystyki oraz p. Anna Stokłosa radca prawny.

 

Termin szkolenia: 08.12.2020 r., godz.10-14 / platforma wideokonferencji ZOOM

Termin zgłoszeń: do dnia 30.11.2020 r. Ilość miejsc ograniczona, bez możliwości nagrywania i udostępniania.

 

Cena dla członków PIT 100 PLN (+ 23% VAT) Cena dla pozostałych osób 200 PLN (+ 23% VAT)

Rejestracja uczestników jest możliwa tylko i wyłącznie przez link aktywacyjny do systemu konferencyjnego COFFEE

https://systemcoffee.pl/?lang=pl&go2rej=1&kid=1099

W zgłoszeniu prosimy podać imię i nazwisko osoby biorącej udział w szkoleniu.

Akceptowane będą jedynie te osoby, które maja właściwy, tj. zgodny ze zgłoszeniem opis na ZOOM ie.

Program szkolenia: Przeznaczenie, opodatkowanie i dokumentowanie środków uzyskanych przez przedsiębiorców w ramach instrumentów antykryzysowych

1. Ogólne zasady wydatkowania środków

2. Dokumentowanie wydatkowania środków

3. Subwencja PFR a) cele, na jakie można przeznaczyć subwencję b) ograniczenia co do przeznaczenia środków z subwencji c) rozliczenie subwencji PFR - jak liczyć poziom zatrudnienia - skumulowana strata - początek biegu 12 miesięcy prowadzenia działalności

4. Narzędzia antykryzysowe nadal dostępne dla przedsiębiorców / pracodawców

5. Nowe zwolnienie z ZUS a) kwalifikacja do zwolnienia, okres objęty zwolnieniem, wniosek o zwolnienie, termin b) Zwolnienie z ZUS a wysokość podatku c) Zwolnienie z ZUS a składka zdrowotna

6. Świadczenie postojowe oraz dodatkowe świadczenie postojowe a) warunki formalne uzyskania świadczenia (jak rozumieć brak poprawy sytuacji materialnej) b) łączenie świadczenia postojowego z innymi świadczeniami (np. zasiłkiem opiekuńczym) c) przeznaczenie środków świadczenia postojowego d) skutki podatkowe świadczenia postojowego

7. Mikropożyczka dla mikroprzedsiębiorcy a) warunki formalne uzyskania, analiza umowy pożyczki, warunki umorzenia b) na co można przeznaczyć mikropożyczkę c) okres wydatkowania d) dokumentowanie wydatkowania e) mikropożyczka a wartość przychodu 8. Dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników z FGŚP i FP - rozliczenie a) rygor zwrotu dofinansowania b) rozliczenie dofinansowania c) skutki podatkowe dofinansowania d) okres kontroli urzędu pracy, US na co zwrócić uwagę

Poniżej kilka technicznych wskazówek: W szkoleniu można aktywnie uczestniczyć za pośrednictwem platformy wideokonferencyjnej ZOOM, po zalogowaniu się przez link aktywacyjny, który zostanie Państwu przesłany o godz. 9:30 dnia 8.12. 1.

Po zalogowaniu do ZOOM-a, proszę sprawdzić urządzenia audio-video 2.

W czasie, kiedy Państwo nie zabierają głosu, proszę o wyłączenie mikrofonu, po poruszeniu myszką w lewym dolnym rogu ikona mikrofonu (mute). 3. WAŻNE - Prosimy o podpisanie swojego zdjęcia poglądowego imieniem i nazwiskiem oraz nazwą firmy. W górnym prawym rogu znajdują się "...", po rozwinięciu menu przez polecenie "Rename" proszę o nadanie ujednoliconego podpisu Imię, Nazwisko (skrót literowy firmy) np. Anna Kowalska PIT 4. Proszę o zalogowanie się ok. godz. 9:30 (wyłączenie kamery i mikrofonu) oraz pełną gotowość ok. godz. 9:45

Zapraszamy Biuro Wykonawcze Polskiej Izby Turystyki

Załączniki:
Pobierz plik (Zaproszenie na szkolenie.jpg)Zaproszenie na szkolenie.jpg247 kB2020-11-26

SPOTKANIE Z PREZESEM

Szanowni Państwo,

Członkowie Polskiej Izby Turystyki Zapraszamy na spotkanie z Prezesem Polskiej Izby Turystyki Pawłem Niewiadomskim.

Środa, 25 listopada, godz.13-15, platforma wideokonferencji ZOOM oraz transmisja na żywo na FB.

Będziemy informować Państwa o bieżących działaniach PIT / spotkaniach i rozmowach, które się odbyły w ostatnim czasie z POT-em, PFR-em, TFG. Zostanie też omówiony zakres działań podejmowanych przez Izbę w tym trudnym dla branży czasie. Sprawdzimy, czy wykorzystaliśmy już wszystkie, możliwe instrumenty antykryzysowe. Odpowiemy na wszystkie pytania, które Państwo do nas przyślecie do dnia 23 listopada do godz. 15. na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

. Jeżeli wystarczy czasu odpowiemy na pytania zadawane Przez Państwa na FB podczas transmisji na żywo.

JAK AKTYWNIE UCZESTNICZYĆ W WIDEOCZACIE?

W wideoczacie można aktywnie uczestniczyć za pośrednictwem platformy wideokonferencyjnej ZOOM po zalogowaniu się przez link aktywacyjny, który zostanie umieszczony na zamkniętej grupie PIT na Facebooku na 15 minut przed rozpoczęciem webinaru (g.12:45). Grupa nosi nazwę: Polska Izba Turystyki - Członkowie (Właściciele i Pracownicy) https://www.facebook.com/groups/PIT.CZLONKOWIE/ Większość z Państwa jest już członkami tej grupy.

Nowe osoby mogą dołączyć do tej grupy https://www.facebook.com/groups/PIT.CZLONKOWIE/ po wcześniejszym wysłaniu zgłoszenia - prośby o dołączenie (poprzez kliknięcie w przycisk Dołącz do grupy) i zaakceptowaniu go przez administratora. Warto to zrobić wcześniej, nie w ostatniej chwili przed wideoczatem. Transmisja na żywo webinaru dostępna będzie także na Facebooku na ww grupie bez konieczności logowania się do aplikacji ZOOM. Jednak oglądanie go na Facebooku nie pozwala na bezpośredni udział. MOŻNA OBEJRZEĆ TRANSMISJĘ NA ŻYWO NA FACEBOOKU!!! Polska Izba Turystyki Członkowie (Właściciele i Pracownicy) https://www.facebook.com/groups/PIT.CZLONKOWIE/?epa=SEARCH_BOX Poniżej kilka technicznych wskazówek: 1. Po zalogowaniu do ZOOM-a, proszę sprawdzić urządzenia audio-video 2. W czasie, kiedy Państwo nie zabierają głosu, proszę o wyłączenie mikrofonu, po poruszeniu myszką w lewym dolnym rogu ikona mikrofonu (mute). 3. Prosimy o podpisanie swojego zdjęcia poglądowego imieniem i nazwiskiem oraz nazwą firmy. W górnym prawym rogu znajdują się "...", po rozwinięciu menu przez polecenie "Rename" proszę o nadanie ujednoliconego podpisu Imię, Nazwisko (skrót literowy firmy) np. Anna Kowalska PIT 4. Proszę o zalogowanie się ok. g.12:40 (wyłączenie kamery i mikrofonu) oraz pełną gotowość ok. godz. 12:50

Spotkanie będzie moderować Paweł Niewiadomski, Prezes Polskiej Izby Turystyki

Serdecznie zapraszam Grzegorz Chmielewski Wiceprezes PIT www.pit.org.pl www.wspierajmysie.eu Polska Izba Turystyki Nadawcą maila jest Polska Izba Turystyki